Contabilitate bugetara

ADEVARAT/FALS

F- Planul de conturi al institutiilor publice

F-  Conturile analitice nu sunt prevazute in

F -Pentru inregistrarea credetelor bugatare

F- Institutiile publice nu utilizeaza planul de

F. Institutiile publice intocmesc balanta  verifi trim.

F. Institutiile publice intocmesc bilantul contabil

F. Bilantul contabil nu se pastreaza in arhiva

F-. Institutiile publice nu beneficiaza de finantare

F. Pentru conturile in afara bilantului nu se fo

F. Conform princippiului universalitatii, venitu

NU1. Conturile in afara bilantului se

NU2. Planul de conturi al institutiilor

NU5. In momentul recuperarii creantei de la

NU8. Retributiile neridicate in termen se vor

 

1. Care sunt principiile procedurii bugetare?: TOATE VARIANTELE

a) principiul unitatii

b) principiul universalitatii

c) principiul echilibrului bugetar

d) principiul anualitatii

e) principiul realitatii

f) principiul specializatii bugetare

g) principiul publicitatii

2. Cum se inregistreaza in contabilitatea institutiilor publice statele de salarii in situatia finantarii de la bugetul de stat?   641=421

3. Cum se achita salariile datorate personalului in situatia finantarii de la buget?==> 422=5311

4. O institutie publica, ordonator de credite principal, - 10.000.000 lei.

 D 8060 10 mil

D 8062 10 mil

5. O institutie publica, ordonator de credite principal, - 50.000.000 lei.

D 8060 50 mil

D 8062 50 mil

6. O institutie publica, ordonator de credite principal 15.000.000 lei.

D 8060 15 mil

D 8062 15 mil

7. O institutie publica, ordonator de credite secundar inreg credite 100.000.000 lei , 20.000.000

 D 8060 100 mil

C 8062 20 mil

8. O institutie publica, ordonator  credite secundar inreg credite15.000.000 lei , 5.000.000

D 8060 15 mil

C 8062 5 mil

9. O institutie publica, ordonator credite secundar inreg credite75.000.000 lei pentru si  10.000.000

D 8060 75 mil

C 8062 10 mil

10. O institutie publica, ordonator credite secundar inreg credite30.000.000 lei si 1.000.000 lei

D 8060 30 mil

C 8062 1 mil

11. Care este contul specific finantarii de la bugetul de stat?    è7701

12. Care este contul specific finantarii de la bugetul local?  è 7702

13. Care este contul specific finantarii de la bugetul asig sociale de stat?  è7703

14. Care este contul specific veniturilor din dobanzi?  è766

15. Care este contul specific veniturilor din diferente de curs valutar?  è765

16. Care este contul folosit pentru creditele bugetare aprobate?  8060

17. Care este contul folosit pentru evidentierea in contabilitate a creditelor bugetare pentru nevoi proprii?  8062

18. Care econtul utilizat in conta pentru evidentierea creditelor deschisede repartizat?  8061

19. Cum se achizitioneaza bonuri pentru combustibil sau alte valori utilizindu-se finantarea de la bugetul de stat? 532=7701

20. Cum se achita sumele datorate furnizorilor in situatia finantarii de la bugetul de stat?  401=7701

 

21. Care sunt tipurile de finantari specifice institutiilor publice?:TOATE VARIANTELE

a) finantare de la bugetul de stat

b) finantare de la bugetul local

c) finantare din fonduri speciale

d) fonduri nerambursabile

e) venituri proprii

f) donatii

g) sponsorizari

 

 

 

22. Cum se inregistreaza in conta institutiilor publice ridicarea de numerar de la trezorerie? 5311=770

23. Cum se achita datoriile fata de bugetul de stat in situatia finantarii de la bugetullocal?  4481=770

24. Cum se inchide contul de finantare de la bugetul local? 7702=121.02

25. Cum se inregistreaza in contabilitatea institutiilor achizitionarea de bonuri valorice pentru carburanti auto, utilizindu-se finantarea de la buget?   5324=7701

26. Cum se inregistreaza in contabilitatea institutiilor distribuirea bonurilorvalorice pentru carburanti auto care salariati?   6022=461

 

27. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul de 1.400 Ron achizitionarii de materiale si obiecte de inventar? è 3031=401 2.800    / 3021=401  130

28. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul de 1.400 Ron aferenta plati furnizorului prin finantarea de la bugetul de stat?   401=7701     2.930

29. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul 1.400darea in folosinTè 3032=3031 2.800

30. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul de 1.400 , contabilitatea institutiilor consumul materialelor consumabile?  è 6021=3021

31. Institutiile publice inregistreaza o serie de decontari de natura datoriilor, care pot imbraca mai multe forme. Care sunt tipurile de decontari de natura datoriilor?

a) decontari cu salariatii

b) decontari cu bugetul statului

c) decontari cu alte organisme publice

e) decontari cu alte institutii

 

32. La inceputul anului bugetar, un muzeu primeste o subventie in suma de 10.000., institutiilor publice primirea subventiei? 560=772 10.000 Ron

33. La inceputul anului bugetar, un muzeu primeste o subventie in suma de 10.000 Ron pentru cheltuieli curente, iar la finele lunii ianuarie se majoreaza subventia cu 2.000 Ron., institutiilor publice majorarea subventiei?

560=772 2.000 Ron

34. La inceputul anului bugetar, un muzeu primeste o subventie in suma de 10.000,. inchiderea contului de venituri din subventii? 772=121 12.000

35. Un ordonator de credite principal primeste si repartizeaza credite in valoare10.000.000

D 8060 10 mil

D 8061 10 mil

36. Un ordonator de credite principal primeste si repartizeaza credite in valoare 25.000.000

D 8060 25 mil

D 8061 25 mil

 

37. O institutie publica program informatic, val 10.000ron  2081=404 10.000 Ron

38. O institutie publica program informat, val 10.000 ron   404=770 10.000 Ron

39. O institutie publica program informatic, val 5.000 ron  404=770 5.000 Ron

40. O institutie publica program informatic,  21.000 Ron.  404=770 21.000 Ron

41. O institutie publica primeste o donatie de 100.000 Ron  212=779 100.000 Ron

42. O institutie publica primeste o donatie de 50.000 Ron.   212=779 50.000 Ron

43. Un muzeu primeste o donatie  de 85.000 Ron 212=779 85.000 Ron

44. Cheltuielile bugetare au destinatie precisa si limitata.  a. bugetara anuala

45. Repartizarea ai utilizarea creditelor bugetare  a. ordonatorilor de credite

46. In cadrul sist bugetar, ordonatorii  credite pot fi: d. principali, secundari si tertiari

47. La Camera Deputatilor si la Senat,

a. Secretarii generali ai acestora

48. Ordonatorii principali de credite

 c. Inlocuitorilor lor de drept

49. Ordonatorii tertiari de credite

a. Nevoile unitatilor pe care le conduc

50. Raspunderea pentru organizarea si   Odonatorului de credite

 

 

RASPUNS NUMERIC

 

1. O institutiei publica achizitioneaza de la funizori de 500 Ron è 1200

 

 O institutie publica, ordonator de credite

 

 1.) 100.000.000 lei pentru cheltuieli proprii si suma de 20.000.000 lei  RASPUNS= è80.000.000

3) 150.000.000 Ron pentru cheltuieli proprii si 10.000.000 Ron RASPUNS=130.000.000

4.) 175.000.000 Ron pentru cheltuieli proprii si 50.000.000 Ron è 150.000.000

5. ) 200.000.000 Ron pentru cheltuieli proprii si 50.000.000 Ron è180.000.000

6.) 150.000.000 Ron. Ulterior suma de 20.000.000 è 80.000.000

7.) 100.000.000 Ron. Ulterior suma de 20.000.000   è 30.000.000

8.) 500.000.000 Ron pentru cheltuieli proprii si 150.000.000 Ron RASPUNS= 510.000.000

9.)220.000.000 Ron pentru cheltuieli proprii si 120.000.000 RASPUNS= 230.000.000

10.)375.000.000 Ron cheltuieli proprii si 123.000.000

 è 390.000.000

11. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul 1.400è2.800

12. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul 1500è 3.100

13. O institutie publica achizitioneaza bilete de calatorie in suma de 10.000 Ron,è 2.500

11. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul de 1.400è2.800

 

14. O institutie publica achizit 2 birouri la pretul de 1.400, VAL 2.930 è 200

15. O institutie publica achizitio 2 birouri la pretul de 1.400 VAL  3.000 Ron è 200

16. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 computere ,  3.400 Ronè200

17. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 scaune la pretul de 400 è200

18. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul  2.200è 600

19. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri  pretul de 1.300è200

20. O institutie publica achizitioneaza de la un furnizor 2 birouri la pretul 1.100è100

 

COMPLETARE

1. Institutiile publice au obligatia sa prezinte situ.... SUPERIOR,

2. Situatiile fin care nu corespund cu datele din evidenta

3. Este interzis institutiilor publice sa centralizeze bilant ..SUBORDINE

4. Ministerele si celelalte organe de specialitate ale administratiei...PUBLICA

5. Situatiile financiare cent se depun la Minis Ec si Finan INFORMATIILE

6. Prevederile din Legea contabilitatii nr. 82/1991, repu CONTABILITATII

7. Raspunderea pentru organizarea si conducerea contabil... LEGALE  

8. La institutiile publice la care contabilitatea nu este organizata SITUATIILOR  

9. Sfera de activitate care formeaza sistemul BUGETAR

10. Finantarea pe baza de PROGRAME reprezinta o

11. In Romania exista un numar mare de institutii, LOCALE

12. Institutiile publice pot primi atat finantare FINANTARE.

13. Raspunderea pentru organizarea si CREDITE

14. Institutiile publice au relatii de decontare atat de natura DATORIILOR

15. Ordonatorii de credite pot fi: principali, secundari TERTIARI.

16. Ordonatorii princ de credite sunt MINISTRI.

17. Ordonatorii princ de credite pot delega dreptul INLOCUITORILOR.

18. Ordonatorii tertiari de credite utilizeaza credit buget REPARTIZATE

19. Deschiderea finantarii la nivelul ord de credite DOCUMENTULUI.

20. Finantarea pe baza de programe reprezinta o PUBLICE

21. Finantarea pe baza de programe este diferita fata de BUGETULUI

22. Ordonatorii de credite analizeaza si propun PROGRAME

23. Bugetul pe programe reprezinta o abordare REPARTIZAREA

24. Programele sunt insotite de estimari anuale ASOCIATE

25. Un buget pe programe aloca sau distribuie ORDONATOR

26. Bugetul pe programe permite concentrarea FIECARUI PROGRAM

27. Bugetul pe programe introduce raspunderea MANAGERIALA

28. Bugetul pe programe permite o folosire FINANCIARE

29. Institutiile publice pot primi finantare atat internaEXTERNA.

30. Impozitele, taxele si alte venituri ale statului LEGE

31. Ministerul Economiei si Finantelor ia masurile FINANCIARE

32. Contabilitatea OPERATIUNILOR  economico-financiare se tine

33. Contabilitatea operatiunilor efectuate in VALUTA

34. Ministerul Economiei si Finantelor pregateste BILANTUL

35.BILANTUL  intregii economii nationale este

36. Caile de FINANTARE a institutiilor de la buget

37. Trezoreria reprezinta un element important al GESTIUNII

38. Principiul anualitatii bugetare decurge CALENDARISTIC

39. Ordonatorii de credite utilizeaza finantare de la BUGET

41. Finantarea de la bugeteleLOCALE

43. ActiveleFIXE  reprezinta o componenta

44. Activele NECORPORALE sunt active fara

45. Institutiile publice amortizeaza activele LINIARE

46. Cheltuielile de dezvoltare se AMORTIZEAZA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47. Institutiile publice pot inregistra ajust DEPRECIEREA

48. Reevaluarea activelor fixe se efectueaza EVALUATOR

49. Aprovizionarea cu elemente stocuri BUGETARA

50. Conta veniturilor si a cheltuielilor BUGETARA

51. La finele exer bugetar se elaboreaza ANUALE

52. Situatiile financiare anuale trebuie FIDELA

53.Chelt extrabuget urmeaza EXTRABUGETARE.

54. Institutiile publice  obligatia, conf MATERIALE

55.Inventarierea partiala cuprinde PATRIMONIALE

56.Inventarierea anuala precede DIFERENTELOR

57. Comisia de inventariere la instit publice UNICA

58. Situatiile FINANCIARE anuale se intocm in

59. Bilantul CONTABIL este doccontabil de

60.Inventarierea anuala precede lucrarile INCHIDERE.

61.Institutiile publice au obligativit MATERIALE

62. Evaluarea elementelor de activ si PASIV

63.Organele control financ gestiune BILATERALE

64. Plusul de casa constatat cu INVENTARIERII

65. Neconfirmarea de debitor  CREDITOR

66. Rezultatele inventarierii decon VERBAL

67. Ordonatorul de credite buget PLATILE

68. Situatiile fluxurilor de trez ..TREZORERIILOR

69. Unitatile fara personalitate CONTABIL

70. Activitatea desfasurata in JURIDICA.

71. Pentru fiecare element de bilant FINANCIAR

72. In bilant, ele de natura ACTIVELOR ..crescator al lichiditatii.                                                                                                                                                    

73. In bilant, elem de natura DATORIILOR gradul cr exigibilitatii.

74. Un activ reprezinta o RESURSA

75. O datorie reprezinta o OBLIGATIE  actuala

76. Activele si datoriile CURENTE

77. Capitalul propriu reprezinta ACTIVELOR

78. Capitalurile proprii se mai numesc si active NETE

79. Bilantul contabil se intocme baza VERIFICARE

80. In functie de necesitatile de BILANT.

81. Contul de rezultat patrim  FINANTATORILOR.

82. In contul de rezultat patrimonial INCASARE

83. Rezultatul patrimonial este un ECONOMIC

84. Structura contului de rezultat EXTRORDINARE

85. Potrivit principiilor contabile ANGAJAMENTE

86. Contabilitatea veniturilor se tine VENITURI

87. Contabilitatea veniturilor si BUGETARE.

88. Inregistrarea veniturilor in ANGAJAMENTE

89. Anexele sunt parte integranta a sit FINANCIARE

90. La elaborarea politicilor ANGAJAMENTE

91. Politicile contabile asigura prin CREDIBILE

92. Modificarea politicilor CONTABILE

93. Notele explicative furnizeaza ANUALE

94. Notele EXPLICATIVE se prezinta sistematic.

95. Pentru fiecare element EXPLICATIVE

96. Pentru elementele prez in notele PRECEDENT

97. Eventualele erori constatate in FINANCIARE.

98. Erorile CONTABILE pot sa apara ca urmare,

99. Corectarea erorilor contabile REPORTAT

100. Continutul si structura notelor ANUALE

101. Situatiile financiare _ANUALE  ale

102. Situatiile financiare centralizate ale CREDITE

103. Organizarea si cond contab TREZORERIE

104. Conta trezoreriei statului se PLAN

105. Prin trezoreria proprie, statul isi FONDURI.

106.Institutiile pub amortizeaza active NECORPORALE

107. Durata de viata UTILA  este perioada

108. Val amortizabila reprezinta val CONTABILA.

109. Creantele IMOBILIZATE reprezinta drepturile instit